נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

המנעות רופאים מהפניה לטיפולי הילינג

אני מגיעה מתחום הרפואה המערבית. למדתי רפואה וטרינרית במשך 7 שנים והייתי רופאת סוסים כעשר שנים נוספות. במהלך שבע שנות לימודי לא היה ולו קורס אחד של רפואה אלטרנטיבית, לפיכך הנחתי שאין כאן מידע בעל ערך עבורי.
יתרה מכך, סברתי שהתחום של לימודי רפואה אלטרנטיבית הוא חובבני, בגלל משך הזמן הקצר הנדרש ללמוד אותו והעדר מחקרים מספקים. חששתי שמטפלים אלטרנטיביים עלולים לגרום לנזק מתוך בורות, תוך כדי שהם מעכבים טיפול רפואי נדרש.
מודה שלא העמדתי למבחן אף אחת מההנחות שלי.

היום, אחרי שאני מכירה את העולם של הילינג, ובמיוחד את תטא הילינג עם יכולות הריפוי המיוחדות שלה, אני תוהה איך זה שכרופאה לא נחשפתי כלל למידע על הילינג. האם היתה כאן מניעת מידע מכוונת או רק חוסר ידיעה?

התעלמות הממסד הרפואי משיטות טיפול כמו הילינג

הרפואה המערבית גילתה רק לפני כ 150 שנה את קיומם של החיידקים. מאז התפתחה הרפואה ללא הכר, עקב השקעת משאבים אדירים במחקר ופיתוח.

פותחו כלים אובייקטיביים וכללים נוקשים למחקר, כולל הצורך בקבוצות ביקורת, בשקיפות ועוד. הרפואה שהיתה פעם דומה יותר לאומנות ומבוססת במידה רבה על האינטואיציה של הרופא, הפכה להיות טכנולוגית מאד ותלויה באופן כמעט מוחלט בבדיקות מעבדה.

במסגרת הפיתוח המואץ נוצר תהליך מעניין של התמקדות בעיקר באספקת תרופות תעשייתיות וטיפולים כירורגיים, תוך התעלמות כמעט מלאה משיטות טיפול שאינן כימיות או פולשניות כמו הילינג. אינני יודעת לומר במדויק מדוע זה קרה, אבל יש לי כמה השערות.

בעל המאה הוא בעל הדעה

התרבות המערבית היא קפיטליסטית, והרפואה המערבית היא תוצר שלה. מחקרים רפואיים עולים כסף רב והמימון אליהם מגיע בעיקר מחברות התרופות או יצרניות המכשור הרפואי. נוצר מצב לא מאוזן בו המחקר מכוון ליצירת הכנסה לאותם בעלי ממון.

שיטות כמו הילינג, שאינן זקוקות לתרופות התעשיתיות, מתחרות באותן חברות. בעולם הקפיטלסטי התחרותי, מותר להכפיש מתחרים ולהקשות עליהם, כפי שקורה לנו עם הילינג. גם כאשר יוצאים מחקרים המתנהלים בסטנדרדים מחקריים מלאים, הם לא זוכים לפרסום המתאים. כך למשל לינוס פאולינג, זוכה בשני פרסי נובל, אחד מהם לכימיה, לא זכה שמחקריו על התועלת של ויטמינים יזכו לפרסום הולם. כאשר נפטר בגיל 91(!) מסרטן, טענו כנגדו שזו הוכחה שהויטמינים לא עוזרים…

אחריות מקצועית

הרופאים עצמם נתונים לאיומים תמידיים של תביעות רשלנות רפואית. בית המשפט הוא זה שקובע אם רופא נהג באחריות מספקת, והוא עושה זאת על פי קריטריונים קבועים מראש על ידי הממסד הרפואי.

כדי שרופא יוכל להפנות מטופלים לטיפולי הילינג, לדוגמא, הוא זקוק למאמרים עם הוכחות מוצקות שהתפרסמו בירחונים מדעיים מוכרים. כדי שמאמר כזה יפורסם, עליו להערך במוסד מוכר, על ידי חוקרים בעלי תארים אקדמיים, המוכנים להסתכן באבדן הסיכוי למענקי מחקר מבעלי הממון.

נוצר מעגל כמעט סגור של העדר מחקרים מספקים על הילינג, ולפיכך העדר הפניות לטיפולי הילינג, המוביל להעדר מימון למחקר על טיפולי הילינג וחוזר חלילה. בינתיים מנועים הרופאים להפנות מטופלים לטיפולי הילינג, אלא אם זה טיפול משלים לטיפול רפואי קיים.

השינוי מפחיד

אחרי שלמדתי שלוש שנים תואר ראשון, אחרי כל המאמצים שהשקעתי כדי להיות אחת מ-30 שהתקבלה לארבע שנות ביה"ס לוטרינריה, ואחרי עוד מעל שנה של סטאז' בארה"ב, לגלות פתאום שתוך פרק זמן של חודשים ספורים של לימודי תטא הילינג אני יכולה ליצור תוצאות ריפוי שלעתים עולות על אלו שהייתי משיגה כוטרינרית – זה כואב.

האם בזבזתי את זמני בלימודים הממושכים?
האם הטעיתי את הלקוחות שלי כל השנים?

זוכרת את עצמי מסיימת את לימודי תטא הילינג בארה"ב בדרגת ההסמכה הגבוהה ביותר של Certificate of Science, ותוהה מה יחשבו אנשים שמכירים אותי בארץ. האם יהיו פתוחים לטיפולי תטא הילינג? האם יהיו שיפוטיים? איך אני מביאה אליהם את השינוי אחרי עשר שנות עבודה כוטרינרית?

רק מתוך שכל כך האמנתי בכל מה שראיתי, שהייתי כבר מעבר לספקות, התמדתי עם האמת החדשה שנחשפתי אליה. היום, לשמחתי, כבר יש לי תלמידים רבים שאף הם מצליחים ליצור שינויים משמעותיים בחייהם ובחיים של אחרים, בתחום הבריאותי, זוגי, כלכלי, ועוד.

חזון אחרית הימים

לשמחתי תטא הילינג אינה מתנגשת בידע הרפואי שרכשתי. בטיפולים שאני עושה אני משלבת ידע זה ואף מפנה אנשים בעת הצורך לקבלת הטיפול הרפואי המתאים או לביצוע הבדיקות הנחוצות.

אני מאמינה שכשם שאני נחשפתי לתטא הילינג ואינני רואה דרך חזרה ממנה, יום יבוא וטיפולי הילינג יוכרו על ידי הממסד הרפואי וגם רופאים מן השורה יוכלו להפנות חולים לקבלת הילינג. נדרשות רק עוד קצת סבלנות והרבה אהבה.

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר