נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

השפעות של טיפול תטא הילינג

מהי שיטת תטא הילינג

תטא הילינג הופכת יותר ויותר פופולרית בקרב אנשים שמעוניינים לשפר את איכות החיים שלהם. היא יעילה למצבים מגוונים מסילוק פחדים, טיפול בחרדות, בניית ערך עצמי, אהבה עצמית, ועד מציאת זוגיות, ריפוי פיזי ועוד. השיטה מצאה דרך להאט את הפעילות המוחית של המטפל למצב תטא – מצב תודעתי רגוע בדומה למצב המוח בעת שינה. באופן מעניין, כשהפעילות המוחית של המטפל מואטת, קורה מצב דומה אצל המטופל וגם המוח שלו נמצא לרגע במצב דמוי חלום, וכמו בחלום, האמונות הלא מודעות שמנהלות אותו הופכות נוכחות וברורות יותר.

כיצד משפיעה השיטה

הכניסה לגלי תטא מכוונת בראש ובראשונה לאפשר לנו להתחבר לאנרגיה שמכונה בשיטת תטא הילינג אנרגיית הבריאה. זוהי אנרגיה עוצמתית שיצרה ויוצרת את הכול. כולל אותנו. בכל רגע נתון אנו יוצרים את המציאות שלנו. אנו עושים זאת באמצעות אמונות שלרובן איננו מודעים ולכן אנחנו לא מבינים מה גורם לנו לאכול את האוכל הלא נכון בכמויות הלא נכונות, לאחר, לקנות את הדברים הלא נכונים ועוד. ההתחברות לאנרגיית הבריאה מאפשרת לנו לזהות מה מנהל אותנו ומתוך כך להתחיל לבחור בצורה טובה יותר.

שיטת תטא הילינג מאפשרת לנו לא רק לזהות את האמונות שלוקחות אותנו למחוזות לא רצויים (אמונות אלה מכונות אמונות חוסמות או אמונות מגבילות), אלא גם לשנות אותן. היא עושה זאת בעדינות וברכות שמאפשרת לנו להבין מה גורם לנו להחזיק באמונות שנדמות כל כך לא מיטיבות, וגם נותנת לנו לראשונה את היכולת להרפות מהן.

תטא הילינג- טיפול בחרדה
טיפול טבעי בחרדה

התקפי חרדה משפיעים בצורה ישירה על איכות החיים של אנשים רבים בישראל ובעולם. הם גורמים לירידה בערך העצמי ולא פעם נלווה להם גם דיכאון ברמות שונות. ככל שהחרדות נמשכות זמן רב יותר וככל שהן נחוות בעצמה רבה יותר, האדם חש יותר חסר אונים מולן והן עלולות להתקבע בהכרתו כמהות בלתי מנוצחת שמשתלטת עליו מבלי שיש ביכולתו לעשות דבר.

הטיפול בשיטת תטא הילינג מנסה לאתר את הקונפליקטים הרגשיים הראשוניים שעוררו את החרדות מלכתחילה. הנחת המוצא היא שהחרדות אינן מולדות ושהן אינן מייצגות פגם אורגני בלתי הפיך, אלא הן נוצרות במוח מסיבות רגשיות שונות שניתן לאתר בסבלנות ולשחרר אותן. הוספתי את המילה סבלנות משום שאדם שסובל מחרדה פעמים רבות רוצה תוצאות מידיות וקל לו להתייאש ולוותר לפני שהצליח לפתור את הבעיה מהשורש, וזה כשלעצמו עלול לחבל בהצלחת הטיפול.

טיפול טבעי בחרדה מסתמך עובד בשני מישורים – מצד אחד, ניתן להיעזר בתמיכה תזונתית, דיקור, הומאופתיה או שיטות אחרות כדי להרגיע את החרדה, ובמקביל אנחנו מנסים להגיע לשורש הרגשי שיצר את העומס במוח והוביל והתפתחות החרדות. גם אחרי שנצליח לזהות את הקונפליקטים הרגשיים ולפתור אותם, המצב לא תמיד ישתנה מיד, כי ייתכן שהחרדה הפכה לנתיב הולכה במוח שאפשר להגיד שהמוח קצת התרגל אליו. במקרה כזה נרצה ליצור הרגלים חדשים, נעימים, בריאים. תטא הילינג מאד עוזרת גם בזה.

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר