נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

טיפול בקרובי משפחה וחברים

כשרק פגשתי את תטא הילינג, התלהבתי מהמחשבה לרכוש כלי שבאמצעותו אוכל לעזור להוריי בדברים שהרפואה טרם מצאה לו פתרון. וגם שמחתי שהטיפולים יהיו לא פולשניים, ללא תופעות לוואי כמו שהתרופות פעמים רבות גוררות. בקיצור – ניגשתי למלאכה במרץ אבל עד מהרה נערמו קשיים. בדיקת השריר בדרך כלל לא עבדה (למרות שעם אחרים היא כן עבדה), בתהליך החקירה לעומק פעמים רבות לא היו להם תשובות וגם הלמידות שקבלו לא עזרו להם להיזכר או להעלות רעיונות. והכי גרוע – כמעט ולא היו תוצאות ממשיות. הייתי מתוסכלת. הרפיתי מהם והמשכתי בלימודיי. לאחר זמן הצעתי שוב את שרותיי. פתאום החלו להופיע תוצאות משמעותיות!
מאז, אם מישהו נחבל או חולה, פעמים רבות מבקשים ממני ריפוי. או כמו שאמרה הבת הצעירה של סימה שאני קוראת לה ילדה שלנו – את לא כמו אמהות אחרות. יש כאלה שנותנות חיבוק, אחרות נותנות מרק עוף. את מבקשת עבורי ריפוי וזה עובד!

מזמינה אתכם ללמוד מתוך הנסיון שצברתי ולקצר את הדרך להצלחה.

לבקש את ידו של בן הזוג

התלמידים שלנו רובן תלמידות. בדרך כלל, כשהן חוזרות הביתה בסוף היום הראשון של קורס תטא הילינג יסוד, הן מבקשות את ידו של בן זוגם. זה לא קורה בנסיבות כל כך רומנטיות, אלא משום שהו רוצות להסביר בהתלהבות מה זאת תטא הילינג. השעה בשלב הזה בדרך כלל מאוחרת. אם יש ילדים בבית, בן הזוג אולי רוצה קצת קרדיט ואמפתיה ולשתף את היום שלו, אבל הוא מרגיש מחויב לשתף פעולה ומיד, אחרת יואשם באדישות או בחוסר פרגון. הוא נותן את ידו במבט חושש.
היא אומרת לו – תחזיק ותגיד – קוראים לי ____ (השם שלו).
הוא אומר.
היא מושכת.
עד כאן – הכל טוב. יש הרמוניה.
ואז היא אומרת – תגיד קוראים לי ברוטוס.
הוא אומר.
היא מושכת.
האצבעות נשארות סגורות.
היא נבוכה. בכיתה זה עבד טוב.
היא אומרת לו – תרפה. אל תחזיק כל כך חזק.
אז הוא מרפה.
קוראים לי ברוטוס – הוא חוזר ואומר. הפעם זה עובד טוב. יופי.
אבל כשהוא חוזר ואומר את השם שלו האצבעות נפתחות.
עכשיו היא כבר עצבנית. תמיד אתה עושה לי את זה. אתה לא יכול פשוט לשתף פעולה?
ומה שנראה היה כמו התחלה של ערב רומנטי הופך לדו-קרב הרגיל והוא כבר יודע בדיוק מה דעתו על תטא הילינג…

נשמע מוכר? ובכן… מצאתי דרך יעילה יותר להסביר לאהוביי מהי תטא הילינג. אני מספרת להם מה הפקתי מתוך השימוש בשיטה. במקום להעמיס הסברים מדעיים אני אומרת "גיליתי שהאמנתי ש…, ראיתי שהאמונה נוצרה כש… הבנתי שהחזקתי בה כי באמצעותה קיבלתי יחס/הגנה/הערכה (או כל דבר אחר שקיבלתי). ברגע שהבנתי את זה, בקשתי באמצעות תטא הילינג דרך חלופית לקבל יחס/הגנה. מאז אני…". כשהשיתוף כן ואמיתי – נוצרת סקרנות ולעתים גם בקשה לסיוע בפתרון סוגיות שונות. או כמו ברוח דבריו של פלאטו שרון – אל תגידו מה תטא הילינג יכולה לעשות בשבילם, תגידו מה תטא הילינג עשתה בשבילכם.

המדריך המעשי לטיפול באנשים שיש לנו איתם הכרות מוקדמת

1. לכבד את האחר.
תעודת המטפל הניתנת בסוף קורס תטא הילינג יסוד יכולה לבלבל מעט. היא מעניקה לנו הכשר לשנות אמונות של אנשים, אבל עם תנאי – נדרשת הסכמתם המפורשת. פעמים רבות אנשים נוטים לעקוף את הבחירה של הקרובים להם ביותר בטוענה שאותו אדם לא יסכים לטיפול/ריפוי אבל הוא זקוק לכך. באהבתכם, כבדו את רצוו ובדקו מה אתם יכולים לשנות אצלכם כדי שהוא ירגיש בנוח להיות מטופל.

2. השינוי מתחיל בי (א)
פעמים רבות נדמה לנו שאם רק נשנה כמה אמונות אצל בני הזוג שלנו/ההורים/ילדים/מנהלים – איכות החיים שלנו תשתפר פלאים. אלא שעל פי תטא הילינג, המציאות נוצרת מהאמונות שלנו, לא של אחרים. טיפול בעצמנו ולקיחת אחריות מלאה על מערך האמונות שלנו מקל מאד על האנשים סביבנו ויש ללו השפעה אדירה. דוגמה מרתקת לכך היא של בחורה שאביה היה חולה עם סכרת במצב מתקדם. כשהסוכר החל לעלות אצלה, היא פצחה בעבודה עצמית נמרצת. כתוצאה מכך, לא רק שהסוכר שלה התאזן, גם מינון האינסולין של אביה ירד ממספר זריקות ביום לחצי כדור בלבד! כל זאת מבלי שעשתה לו אף טיפול. רק עבדה על עצמה וצרפה אותו לריפוי הגנטי (בהסכמתו) בכל פעם שבקשה ריפוי עבור עצמה.

3. השינוי מתחיל בי (ב)
חלקנו היינו צדיקים גמורים לפני שהגענו לתטא הילינג, חלקנו קצת פחות… הקרובים לנו זוכרים את העבר הססגוני שלנו, כולל התפרצויות הכעס, השקרים, הטעויות השונות. לעתים נדרש לבנות אמון מחודש לפני שמציעים למישהו טיפול ומצפים ממנו שיתמסר.

3. הסרת שיפוטים והתחשבונויות.
באופן טבעי, הרגשות העזים ביותר שלנו מופנים כלפי האנשים המשמעותיים ביותר בחיינו. לא רק אהבה אנו חשים, אלא גם כעסים, תסכולים, עלבונות. רגשות אלו יוצרים מחיצה ביננו לבינם. המלצתי – בקשו להבין מה גרם לכם לכעוס או להיעלב, חפשו את אמונת השורש וטפלו בה כך שלא יהיו בכם יותר ביקורת או האשמות כלפי אותם אנשים שאתם רוצים להציע להם טיפול. רק לאחר מכן הציעו את עזרתכם.

4. הסרת ספקות עצמיים
כאשר אדם עסוק בשאלה האם הבורא יענה לו או לא, האם הוא יודע כיצד לטפל או לא, תשומת הלב שלו מופנית אל עצמו במקום למטופל. מנסיוני, בני משפחתי החלו לבחור בי כמטפלת כאשר שחררתי את הספק והייתי פנויה לגמרי עבורם.

5. להעביר זקנה את הכביש.
כל אחד לומד תטא הילינג בתזמון המיוחד לו. לעתים הסביבה הקרובה עדיין איננה בשלה להצטרף לחגיגה. ממליצה לשאול אנשים אם מענין אותם לשמוע לפני שניסחף בסיפורים והסברים. וגם, ממליצה שתבדקו עם עצמכם איך תחושו אם הם יאמרו לכם שזה לא מעניין אותם. האם תחושו דחויים? כשאני חשה דחויה, אינני מאפשרת לאנשים לומר לי בחופשיות את אשר על ליבם. במצב כזה, זה בעצם די הגיוני שהם לא רואים אפשרות שאטפל בהם. השתמשו בתטא הילינג כדי להשתחרר מתחושת הדחיה ולרפא אותה מהשורש. כך הזקנה המיתולוגית תוכל סוף סוף לבחור באיזה צד של הכביש היא רוצה להיות…

6. שימוש במידע פנימי
בשוק ניירות הערך זו עבירה פלילית להשתמש במידע פנימי בסחר במניות. בעת טיפול במכרים, פעמים רבות מפתה להשתמש במידע הפנימי שיש ברשותנו, במקום לשאול את הבורא מה חוסם את האדם ולהקשיב לתשובה. שימו לב שאתם יודעים להבחין בין מידע המגיע מהבורא לבין ההגיגים  והידע שלכם. היזהרו מפני שימוש בטיפול ככלי לתמרון אנשים.

7. שקיפות
אם בעת הטיפול עולה בכם חשש כלשהו לגבי היכולת שלכם לסייע לאדם שמולכם או להכיל מידע מסוים, אני בעד לומר זאת בפשטות במקום להעמיד פנים שהכל בסדר ואז לצאת רגע החוצה למלט צעקה. השקיפות יוצרת אמינות ופתיחות המאפשרות לאדם להתחבר לעצמו ולכוח היוצר שבתוכו, וגם כשאנחנו קצת נלחצים, למזלנו הבורא הוא המרפא והוא אף פעם לא נלחץ.

8. יצירת אינטימיות חדשה
כפי הנראה, כמעט כל אחד מאתנו מסתיר מפני העולם איזה סוד שנראה בעיניו אפל או שפל. התוצאה היא פחד תהומי מפני חשיפת הסוד והמחיר הכרוך בכך. כמטפלי תטא הילינג, חלק מהסודות הללו הופכים גלויים בפנינו. האם אתם בשלים לדעת את מה שהקרובים לכם מסתירים מעצמם ומעצמכם? כאשר לא תחששו מכך יותר ולא תשפטו אותם על מה שהם כבר שופטים את עצמם, ייווצר נתיב לאינטימיות חדשה ביחסים שלכם.

9. שפני נסיון
פעמים רבות אנו מצפים ממכרינו שיתרמו את גופם ונפשם על מנת שנוכל לצבור נסיון. אלא שקרבתם אלינו לא בהכרח הופכת אותם לאמיצים או מזוכיסטים. מותר להם לרצות להמתין עד שנבין מה אנחנו עושים ורק אז לאפשר לנו לטפל בהם. בינתיים, ממליצה לצבור בעת התרגולים המונחים והקורסים.

10. הבורא משחרר אותנו מהצורך להוכיח את קיומו
לאחר שויאנה החלימה מהסרטן, היא חשה מחויבות עמוקה לשתף את הנס עם בעולם כולו ולעזור לאחרים לראות את האור. כאשר מישהו חשב הפוך ממנה, לעתים היתה נעלבת ולעתים יוצאת למאבק להוכיח את צדקת דבריה. עד שיום אחד הבורא אמר לה שהיא סיימה את חובה (חוב שהיא לקחה על עצמה) להוכיח את קיומו ושהיא יכולה להרפות. בין אם תוכיח משהו ובין אם לאו, הרי הוא קיים לנצח. מאז גם אנחנו פטורים מלהיות מסיונרים של שיטת תטא הילינג. להיפך. ויאנה מלמדת אותנו לכבד את כל שיטות הריפוי והגישות.

11. ותרו על הנסיון להוכיח שתטא הילינג עובדת
תטא הילינג היא שיטת טיפול המבוססת על אמונה. כאשר אדם פתוח לקבל ריפוי, הריפוי עובד. אם אדם איננו פתוח לקבל את אנרגית האהבה הנפלאה, הריפוי פשוט לא יעבוד. אין טעם לנסות להוכיח לאנשים שתטא הילינג עובדת, משום שהבורא איננו זקוק שיוכיחו את קיומו. הוא גם לא מרפא רק כדי לצבור רייטינג. הריפוי מייצג שלב במסע חייו של אדם. כאשר אתם מזמנים ריפוי למישהו, אמרו לו בכנות מה קבלתם בעדות, מבלי ליפות את המציאות. אם הריפוי לא התקבל, אמרו זאת בגלוי ובדקו עם האדם מה חוסם אותו.

12. שאלו את הבורא
זכרו כי בתטא הילינג תמיד עומדת לרשותנו עצתו של הבורא. כאשר יגיע הרגע בו יבקשו מכם טיפולים, שאלו באלו מלים להסביר מהי תטא הילינג כדי שהאדם המסוים עימו אתם משוחחים ירגיש נינוח ובטוח ויוכל להתמסר בקלות לתהליך. עוד תגלו כמה החיים קלים יותר כשנעזרים בבורא במקום לעשות הכל לבד…

איחולי הצלחה

תענוג גדול הוא להצליח לעזור לחברים ולקרובי משפחה. זה קורה ביתר שאת כשאנו מפסיקים לפחד מפני קרבה אינטימית איתם, מפסיקים לשפוט אותם או לכעוס עליהם. זיכוך רגשי זה מהווה עבורנו ריפוי גדול בפני עצמו ורווח נקי למי שיתמקד בו. מאחלת לכם הצלחה ביישום הכתוב. אם תצטרכו עזרה, צרו קשר.

ריפוי נעים,
נגה

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר