נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

טיפ #1: הבורא מתעלם ממני

מטפלים רבים חווים מדי פעם שהבורא מתעלם מהם.
כלומר, הם מתחברים לבורא על פי מפת הדרכים,
שואלים שאלה אבל התשובה מבוששת לבוא.
המרחק מכאן ועד להאשים את הבורא שהוא נוטש אותם
ושאי אפשר לסמוך עליו הוא קצר.
מה עושים במצב כזה?
עקבו אחר ה-Check List הבא (רשימת דברים המומלצים לבדיקה עצמית):

נושאי בדיקה לשימור תקשורת רציפה עם הבריאה

הנחת המוצא שלי היא שבדומה לתחנת רדיו שתמיד משדרת, גם הבורא תמיד נותן משדר
ואילו אנחנו נמצאים לפעמים באזור ללא קליטה, או במילים אחרות,
משום מה אנחנו חוסמים את המסר מהבורא.
במצבים כאלה כדאי לבדוק:

  • אני כועס/ת על הבורא. בכל פעם שאנחנו כועסים, מלאי רחמים עצמיים, האשמות וכדומה, איננו פנויים רגשית להיות במגע עם המהות האלוהית שלנו. נקו כעסים כדי לפתוח את הערוץ.
  • סוגיות בלתי פתורות עם אחד ההורים. בינקות ההורים ספקו לנו את כל צרכינו – הגנה, מזון, ניידות, היגיינה וגם חום ואהבה. כמו אלוהים בכבודו ובעצמו. לכן, לא פעם אנחנו מתבלבלים בין ההורים לבורא. בדקו את האמונה "אני יודע/ת להבחין בין אמא/אבא לבורא". אם יוצא "לא", דלגו שלב. אם יוצא "כן", בדקו את האמונה "אמא/אבא והבורא הם אותו הדבר". אם יוצא "כן", נדרש לסגל את היכולת להבחין בינם לבין הבורא ולראות בהורים בני אדם כמונו, עם מגבלות, אנשים שעושים כמיטב יכולתם ולפעמים טועים. גם אם לא תצליחו לפתור את כל הסוגיות מול ההורים, כשתלמדו לצפות לתקשורת שונה עם הבורא, יהיה קל הרבה יותר לשמוע אותו.
  • פחד לאכזב את הבורא. פעמים רבות קיים פחד לאכזב את ההורים או את הבורא. אם אנו רואים את עצמנו כטיפוסים שמאכזבים, יש סיכוי טוב שנאמין שהבורא לא רוצה לתקשר אתנו. אלא שהבורא רואה את הדברים בצורה כל כך שונה. האהבה של הבריאה היא ללא תנאי. בקשו מהבורא שיראה לכם את עצמכם מנקודת מבטו. תופתעו לגלות איך אתם נראים מבעד לעיניו האוהבות!
  • חוסר ראויות מסיבות דתיות. דתות רבות דורשות שנהיה במדרגה רוחנית נעלה, נפגין טוהר מידות וטוהר אמונה, וגם נהיה ענווים ושפלי רוח בזמן שאנו פונים לאלוהי. זהו סטנדרט שמעטים מצליחים לעמוד בו, והוא גם לא נדרש על פי תטא הילינג. חפשו אם יש לכם חסמים שכאלו באחת מרמות האמונה. בקשו מהבורא עזרה בפתרון סוגיות היסטוריות גנטיות שאולי מעכבות אתכם, ואם חשוב לכם להיות ענווים וטהורים, בקשו מהבורא לעזור לכם להשיג מידות אלו.
  • הבורא עסוק בעניינים חשובים יותר. האם אתם מאמינים שמה שאתם שואלים את הבורא הוא חשוב מספיק או שהוא עסוק כרגע בתכנון (או מניעה) של רעידות אדמה, שטפונות והפיכות פוליטיות? האם אתם סבורים שהבורא מוגבל ומסוגל לטפל רק בעניינים ספורים בזמן נתון? האם אתם סבורים שכדי להגיע לבורא צריך שיעסיק אתכם נושא מספיק משמעותי? אין שום דבר שהוא פעוט מדי עבור הבורא, אלא אם אנחנו סבורים כך. זו אמונה שלנו החוסמת אותנו בתקשורת עם הבורא. טפלו בה.
  • אחרים יותר חשובים לבורא. שוב נושא הערך העצמי, הפעם מזווית אחרת. האם אתם מאמינים שאחרים מקבלים עזרה מהבורא ורק אתם לא? אם כן, עבדו על סוגיית הערך העצמי שלכם. התחילו בכך שתנקו את מה שמונע מכם להעריך את עצמכם. סביר להניח שכשתשקמו את הערך העצמי שלכם כבר תחושו מספיק חשובים לבורא.
  • הרגל של מציאת אשמים. אומרת ויאנה – התפקיד שלנו במישור הקיום השלישי הוא לקחת אחריות מלאה על חיינו. כלומר, להגיע למצב בו אנו בוחרים לא רק את הפעולות שלנו אלא גם את התגובה הרגשית שלנו כלפי מה שקורה (Response Ability). זה תרגול מאד עוצמתי. כאשר אדם לוקח אחריות ברמה כזו – נוכחות הבורא הופכת מוחשית ביותר.
  • "לאן שהולכת תשומת הלב, שם התוצאות". הדבר שאנו מדגישים הוא זה שמתעצם. תגמלו עצמכם במשוב חיובי בכל פעם שתקבלו את התשובות שקבלתם והתעלמו מהמצבים בהם המתנתם ללא מענה. טכניקה זו תעצים את מה שאתם רוצים להעצים בתוככם מבלי לתת כוח למה שאינכם רוצים לפתח. כלומר, משך ההמתנה יילך ויתקצר באופן זה.
  • העדר אמונה בעצם קיום הבורא. פעמים רבות אנו פונים לבורא עוד בטרם גיבשנו בתוכנו דעה מוצקה שאכן קיימת מהות כזו. זה קורה העיקר כאשר אדם מגיע מרקע סקפטי מאד, מרקע מדעי מאד, מרקע שבו כבר שבעה דורות רצוף איש לא האמין בקיומם של נסים או אנרגיות זולת מה שרואים. במקרה כזה – שאלו את עצמכם האם אתם מאמינים שבכלל הבורא קיים. האם אתם מאמינים שניתן לתקשר איתו. האם אתם מאמינים שניתן להבין את התקשורת שלו? כל סוגיה כזו היא נושא שיש לפתור אותו בטרם תוכלו לשוחח עם הבורא ולסמוך על התשובות שתקבלו.
  • תרגול. התחברות לבורא על פי מפת הדרכים ששירטטה לנו ויאנה מפתחת מסלולי הולכה חדשים ישנים במוח. ככל שאנו מתרגלים יותר, כך קל יותר למוח. חזרו על המפה המופיעה בחוברת היסוד לפחות מאה פעמים לפני שתחשבו בכלל על קיצור דרך. כך ייחרט בתוככם המסלול המדויק אל הבורא ובהדרגה רוחב הפס שלכם יילך ויגדל!

 

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר