נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

טיפ #3: הקירות שמעברם נחבאת האינטואיציה

ב-2009 התחלתי ללמוד תטא הילינג. כמה שעות לאחר תחילת קורס היסוד, הורתה לנו ויאנה להתחלק לזוגות ולעשות אחד לשני קריאה אינטואיטיבית. ההנחיה שלה טלטלה אותי. במשך 10 שנים הייתי וטרינרית והבטתי על העולם דרך עיני הרפואה המערבית. האם ייתכן שניתן לקבל מידע פנימי אודות אדם מעצם ההתבוננות בו ושמכשירי האבחון עתירי הידע הטכנולוגי בעצם מיותרים? ניגשתי למלאכה בפאניקה קלה…

בקריאה האינטואיטיבית הראשונה ראיתי שחור. ואולי גם את זה לא ראיתי? ויאנה היתה נדיבה אלי ואמרה ששחור הוא צבע העצב ושהבחורה שיושבת מולי מאד עצובה. גם בהמשך כשאמרתי דברים ערטילאיים או לא הכי מדויקים – ויאנה המשיכה לתמוך בי, מעודדת אותי לסמוך על עצמי, מחזקת אינטואיציה שקיימת בי ומה שהחל להתהוות בתוכי.

שבועות של לימודים חלפו. הטיפולים שקיבלתי יומיום סייעו לנקות חסמים בתחומים רבים ומגוונים. הטיפולים שנתתי תרגלו אותי לקבל מסרים אינטואיטיביים. בהדרגה מה שנראה היה בלתי סביר או אפשרי הפך לעקבי.

מה חוסם את האינטואיציה שלי? מדריך למשתמש

מאמר זה מעלה רעיונות לגבי אמונות אשר עלולות לחסום את היכולות אינטואיטיביות. הוא מניח שבידיכם היכולת לנקות חסמים אלו על פי הטכניקה הנלמדת בקורס היסוד של תטא הילינג.

  • "יצחקו עלי אם אגיד שיש לי יכולות אינטואיטיביות" – האם בעבר היתה לכם תחושה נבואית שהתבדתה ובעקבות זאת לעגו לכם עד שנשבעתם להמנע מכך שוב?
  • "יפחדו ממני אם ידעו שיש לי יכולות אינטואיטיביות" – זוכרת איך בילדותי הייתי מחייכת בפה סגור ליד השיננית של הקיבוץ, מפחדת שתאמר לי שיש לי משהו לטפל בו בשיניים…
  • "יפגעו בי בגלל היכולות האינטואיטיביות שלי" – אחיו של יוסף מכרו אותו לעבדות, שאול המלך הרג את בעלי האוב ובאירופה צדו "מכשפות". האם גם אתם הועלתם למוקד בחיים קודמים? נחקרתם או עוניתם בעבור היכולות שלכם? זה הזמן לרפא את הטראומה.
  • "המשפחה תתנכר לי אם תהיה לי יכולת אינטואיטיבית". האם המשפחה או אנשים אחרים בחייכם ציניים כלפי רוחניות? אמונה בכוח עליון? ביכולת ליצור מציאות?
  • "אני מפחד/ת לדעת את האמת" – האם אני מסוגל/ת להכיל את האמת הרחבה, כולל מה היה ומה יהיה?
  • "אם אפשר לעשות הכל דרך המימד האנרגטי אינטואיטיבי, זה מייתר את כל מה שלמדתי" – קשה להכיל את המחשבה שבמקום ללמוד שבע שנים באוניברסיטה ולהשקיע בציוד יקר הייתי יכולה לקחת כמה קורסים קצרים ולהגיע להישגים דומים או גבוהים מכפי שהגעתי. נוצר אינטרס פנימי חזק לא להצליח כדי להצדיק את בחירות העבר.
  • "אני מסרב/ת להאמין שהמורים שלי מנעו ממני מידע בעל ערך" – הרצון להיות נאמנים למערכת בה גדלנו יוצרת מוטיבציה לפסול כל דרך אחרת, הנוגדת לכאורה את מה שלמדנו, ומתוך כך גם את המימד האינטואיטיבי.
  • פחד משינוי – לימוד מיומנות חדשה מצריך רמה מסוימת של יציאה מאזור הנוחות. זו הזדמנות נפלאה לחקור מה מפחיד בשינוי? מה נתפס ככל כך מסוכן בו?
  • הפחד להשתגע – ישנם מקומות המיועדים לאשפוז אנשים ששומעים קולות. איך מבחינים בין מסרים "חוקיים" לבין שגעון?
  • פחד משרלטנות –עד כמה ניתן להאמין למי שמעביר מסרים אינטואיטיביים? האם המסרים אינם בדיה שנועדה לסחוט כספים מאנשים תמימים? האם יאמינו לי או יחשבו שאני שרלטן/ית?
  • פחד מאחריות – האם אתם מפחדים לקבל מידע שיחייב אתכם לפעול בהתאם אליו?
  • כעס/תסכול/ייאוש/טינה – משפחת הרגשות הללו היא חסם אדיר בפני התחברות לתדרים הגבוהים של אהבת הבורא. פינוי רגשות אלו פותח את האנטנות למסרים מגוונים, במיוחד כעס כלפי ההורים.
  • "אסור להתערב בענייני הזולת" – יכולות אינטואיטיביות עלולות לאפשר חדירה לפרטיות של אחרים. למדו עצמכם להיות בעלי הבית על היכולות שלכם תוך כיבוד הבחירה החופשית של הזולת.
  • היכולת לסמוך – האם אנרגית הבריאה תמיד תהיה זמינה עבורי או שמא ברגע האמת אמצא את עצמי לבד? בדקו אם יש לכם סוגיות בלתי פתורות לגבי היכולת לסמוך על אחרים ועל עצמכם.
  • "יש לי שבועות או נדרים להוכיח שהבורא או אלוהים איננו קיים" – אמונה כזו יכולה לנבוע מחוויה אישית, גנטית או היסטורית שאלוהים נטש אותנו בשעת מצוקה. זו הזדמנות נפלאה להבין מה באמת קרה ולרפא את הפצע.
  • בלבול בין יכולת אינטואיטיבית לבין יצירת מציאות. רגע לפני שאדם מתקשר – אני צופה זאת. האם יצרתי את השיחה או רק קלטתי משהו שכבר הוחלט? ישנם אנשים החוששים לראות דברים כמו חולי ורגע המוות של מישהו מתוך חשש שמא הם יוצרים זאת. בקשו מהבורא להבחין בין עדות לבין יצירה.
  • "אין לי מושג איך להפעיל את היכולת האינטואיטיבית שלי" – לפני כמה שנים חברה שלי החליטה שהיא רוצה להזיז את האוזניים שלה באמצעות המחשבה בלבד, אלא שלא היה לה מושג איך לעשות את זה. אחרי מאמץ מרוכז, לפתע זזו האזניים. עכשיו זה כבר קל… מה שהיה חסר הוא ידע. בקשו מהבורא שילמד אתכם כיצד להפעיל את היכולות האינטואיטיביות שלכם.

כל אחת מהאמונות שהוזכרו היא הזמנה לחקירת עומק. ייתכנו כמובן חסמים נוספים אותם אתם מוזמנים להבין, לשחרר, ואף לשתף. ברגע שנפתחת היכולת לקבל מסרים דרך "החוש הששי" נפתח בפנינו עולם עשיר במידע. בתטא הילינג אנחנו רוצים שהמסר יגיע מבורא כל שישנו.

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר