נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

טיפ #5: חזרה למוכר ולידוע

בפרק הקודם נבחנה השאלה כיצד מבדילים בין הבורא לבין שלושת מישורי הקיום הראשונים. באופן אישי נתרמתי רבות מחקר הנושא ואני מקווה שגם לכם נפתח לפחות משהו אחד חדש.

מאמר זה עוסק בשני מישורי הקיום הבאים: המישורים הרביעי והחמישי. זהו היבט מרכזי בהבנת נקודת התורפה של מרבית ההילרים בהתקשרותם לבורא כל שישנו. האנרגיה של מישורי קיום אלה היא הממגנטת ביותר עבורנו, במיוחד עבור אותם אנשים שבעברם הגנטי/היסטורי היו הילרים.

מוכנים לצאת לדרך?

מישור הקיום הרביעי

נשמות תועות

על פי ויאנה, כאשר אדם נפטר, נשמתו עוזבת את הגוף ועוברת למישור הקיום הרביעי. או לפחות כך היא אמורה לנהוג. אלא שלעתים, בגלל נסיבות טרגיות או אחרות, הנשמה מפספסת את המעבר ל"עולם הבא" ונשארת "תקועה" בין העולמות, כלומר, בין מישורי הקיום השלישי לרביעי. בהוליווד היא הופכת ל"רוח רפאים", וויאנה מכנה אותה "נשמה תועה" – נשמה המשוטטת חסרת מנוח. נשמות תועות אלה פעמים רבות ששות ליצור אתנו קשר לחוות את טעם החיים באמצעותנו או כדי שנעזור להן להגיע לאור הבורא ומשם למישור הקיום הרביעי.

כיצד מבחינים בין נשמה תועה לבין הבורא?

נשמות תועות הן אינטרסנטיות, כלומר, יש משהו שהן רוצות להשיג באמצעותנו ולא פעם ישתמשו במניפולציות לשם כך. האנרגיה שלהן דחוסה, כבדה, ולא פעם אנו חווים אותה כדוחה, מגעילה, מפחידה.

הבורא לעומת זאת הוא ידע טהור, חומל, רגוע, מכיל, אוהב ואין לו תנאים. בתקשורת שלו אתנו לא מופיעים הביטויים אסור/צריך/חובה, אין שיפוטיות או חלוקה של טוב, רע, נכון, לא נכון ועל פי ניסיוני גם אין עצות של עשו ואל תעשו, רק ידע נטול אג'נדות. מבחינה אנרגטית אנרגית הבריאה היא קלילה, מלטפת, נעימה, צבעה נקי, טהור. היא אור מזין ותומך.

דרך נוספת לזהות את ההבדל בין תקשורת עם הבורא לבין נשמה תועה היא תגובת האנשים סביבנו. מי שמתקשר עם הבורא זוכה לרוב לתגובות כמו – "יש בך כל כך הרבה אור" או "כולך אור" ואנשים חפצים להיות בקרבתו. לעומת זאת, כאשר אדם מתקשר עם נשמה תועה פעמים רבות היא הופכת להיות חלק ממנו ואנשים מגיבים לרטט שלה בדחיה והתרחקות, כאילו לא התקלחנו שבוע…

כיצד נמנעים מנשמות תועות והאם מי שעוסק בעבודה אנרגטית חשוף לפגיעה מהן?

כשלמדתי אצל ויאנה הקרינו בעיר סרט שעלילתו נרקמה סביב רוח רפאים מזרה אימה. כששאלו את הנכדה של ויאנה איך היה הסרט היא ענתה – משעמם. אני לא מבינה למה לא שלחו אותה כבר בהתחלה לאור של הבורא במקום לבזבז תקציב של מיליונים?…

שחרור נשמות תועות נלמד כבר במהלך קורס תטא הילינג יסוד אך כדאי לדעת גם עוד כמה דברים:
נשמות תועות אינן נמשכות לכל אחד. קל להן הרבה יותר להתחבר להרפתקנים המחפשים חוויות מקפיאות דם מהעולם שמעבר.
סמים ואלכוהול יוצרים פתחים בהילה ותחת השפעתם אנו מוגנים הרבה פחות מנשמות תועות וישויות אחרות. כדי להמנע מהפתעות לא רצויות, המנעו מלערבב את ההתחברות לבורא עם התמסטלות.
מי שמקפיד להתחבר לבורא על פי מפת הדרכים של ויאנה משעמם את כל סוגי הישויות עד מוות. זו תעודת הביטוח הטובה ביותר!
שבועות ונדרים כלפי מישור הקיום הרביעי

ויאנה מלמדת שמי שעובד עם מישור קיום זה כפוף לשבועות ונדרים מגבילים ביותר. כאשר היא אומרת "עובד עם מישור קיום זה" אני מניחה שכוונתה היא לשמאנים הנעזרים באבותיהם הקדמונים וב-Shape Shifters – אנשים בעלי יכולת להפוך לבעלי חיים שונים וחזרה לאדם. לאנשים אלו ישנן יכולות כישוף חריפות.

אנשים שבעברם הגנטי/היסטורי היו מרפאים שמאנים, נמשכים לרוב לחזור ולהיות מרפאים. כאשר הם לומדים שיטה כמו תטא הילינג, כל השבועות והנדרים שנצרבו בהם בטקסים מפוארים ומרגשים מתעוררים לחיים ומונעים מהם תקשורת ישירה עם הבורא. חלקם מעולם לא ידעו שקיימת אנרגיה גבוהה יותר מזו שעבדו עימה בעוד אחרים פוגשים אנרגיה המוכרת להם משכבר, וחושבים שהגיעו לרקיע השביעי.

דרך בדוקה לזהות שטעיתם בכתובת היא על פי תופעות הלוואי שתחושו כמטפלים כתוצאה מהיותכם כפופים לכללי העבודה של המישור הרביעי. כאן אסור לגבות כסף עבור ריפוי (מותר לקבל תרומות), אסור לחיות ברווחה ואנו מחויבים לסבל ולקושי כדי להתקרב לאלוהים. תהליך ההתפתחות כולל "חניכות" המערבות חוויה של כמעט מוות כשלב בצמיחה הרוחנית.

בנוסף, אנשים העובדים עם מישור זה מאמינים כי אסור להם לרפא את עצמם. הם מאמינים שעליהם לקחת על עצמם מחלות של אחרים על מנת לרפא אותם, ומאחר והידע כיצד להתמיר מחלה ולהפטר ממנה לרוב נשחק בהם עם הגלגולים, הם הופכים חולים יותר ויותר ככל שהם עוסקים יותר בריפוי.

אם אחד (או יותר) מהדברים שהזכרתי קרה לכם מאז שהתחלתם לעסוק בתטא הילינג, כפי הנראה התחברתם לאנרגיה של הרקיע הרביעי במקום לשביעי. עכשיו שאתם יודעים זאת, עשו משהו בנידון!

להמחשה, בתחילת דרכי עבדתי עם אישה שסבלה מכאב גב. בעקבות הטיפול היא דיווחה על הקלה גדולה. הייתי מאד גאה בעצמי (זה אחד ממקרי הריפוי הפיזי הראשונים שלי) אלא שלמחרת הופיע אצלי כאב גב נורא, זהה לזה שתיארה… הבנתי שלקחתי על עצמי את הכאב שלה ובלי שהרגשתי הושפע הטיפול שלי מאנרגיות של הרקיע הרביעי… חיפשתי אלו שבועות ונדרים כלפי מישור זה מתקיימות בי, (עוד על כך בלימודי הקורס המתקדם) הבנתי איך הן משרתות אותי ושחררתי אותן באהבה. כשסיימתי – גם כאב הגב התפוגג.

מישור הקיום החמישי

על פי ויאנה – מוצא כל הנשמות הוא המישור החמישי. הן עורכות מסע לימודי בין המישורים השונים ובסופו, לאחר שהפכו למאסטריות מוארות, הן "שבות הביתה" לכאן. מי שזוכר את התדר המתוק של מישור קיום זה חווה געגוע עמום וצורב לעולם אחר, אכפתי, מתחשב, נטול רוע או זדון. במיוחד חזקים הגעגועים אצל המאסטרים שחזרו מהרקיע החמישי לכאן כדי לסייע לנו להתפתח. זהו אחד ההסברים לנטייה להתחבר לאנרגיה של המישור החמישי.

במישור זה ישנם תדרים אנרגטיים רבים. הישויות בעלות התדר הגבוה ביותר הינן מוארות וקל לבלבל אותן עם הרקיע השביעי. רוב התקשור עם מלאכים, נביאים וישויות נעלות אחרות נעשה דרך התחברות למישור קיום זה. מי מכם שכבר עוסק בתקשור ורוצה להכיר גם את הרקיע השביעי, פשוט בקשו מהמדריכים שלכם לקחת אתכם לרקיע השביעי, אל בורא כל שישנו. הם יעשו זאת בחפץ לב, אומרת ויאנה, משום שהם נטולי אגו ובעלי רצון טהור לקדם את האנושות.

מי שמתחבר לדרגות הנמוכות יותר של המיושר החמישי כפוף לכללי עבודה פחות נוחים… יש כאן שבועות ונדרים של נזירות, נישואין לאלוהים ואיסור על זוגיות וגם כל השבועות והנדרים של המישור הרביעי. מאחר ואנרגיות רבות ממישור זה נחשבות לאלוהים של דת כלשהי יש לסגוד להן ולמי שמתקשר אותן.

מי שמתחבר לכאן מושפע מאנרגיות של תחרות, קנאה ודרמה של מאבק בין טוב לרע. כאן גם מתקיימת האמונה בדבר חורבן העולם. אנרגיות מהמישור הזה ומהמישור הרביעי נוטות להיות החלטיות. לומר מה צריך ואסור ולדעת יותר טוב מאתנו מה טוב בשבילנו. למי שמחפש מהות עליונה שתאמר לו מה לעשות, התקשור עלול להפוך ממכר ממש. בדקו תמיד האם האנרגיה איתה אתם משוחחים מותירה בפניכם בחירה או שהיא נותנת לכם הוראות הפעלה שיש לנהוג על פיהן. וגם מה יקרה אם תפעלו בניגוד לדעתה. אם היא תכעס – זה איננו הבורא.

טבעי שבחיי היום יום אנו חווים את האנרגיות של כל המישורים. מדי פעם אנו פוחדים, נדרכים מתוך תחושה של תחרות, חווים תסכול, קנאה. זה אנושי מאחר ואנו חלק מכל המישורים. מטרתנו כמטפלים לדעת להבחין בכך ולהשאיר את התחושות הללו מחוץ לחדר הטיפולים כדי להעניק קריאות נקיות בעלות אהבה נוכחת, מתובלות בניחוח של שמחה. תפקידנו לזהות אם התחברנו לבורא או לתדר אחר.

מקווה שמשהו התחדד ותוכלו לדייק עוד יותר את ההתחברות שלכם לבורא.

בפרק הבא – גילויים מפתיעים אודות רקיע הקיום הששי…

עד אז – מאחלת ימים מבורכים.

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר