נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

טיפ #6: השאיפה לידע אבסולוטי

לפני שנים רבות, בהיותי סטודנטית בירושלים רטנתי רבות על מערכת הרמזורים בעיר. לא משנה מאיזה כיוון הגעתי אליה, היא תמיד ייצרה עבורי אור אדום. התשוקה שלי לסדר הגיוני היתה כה עזה שרציתי להתנדב בעירייה ולתקן את התזמון של הרמזורים. לא היה זה הדבר היחיד שרציתי לתקן. באותן שנים מוחי קדח מרעיונות לשיפור כל מערכת בה נתקלתי. אפילו רציתי לעבוד בתור סלקטורית בנתב"ג כדי לסדר לאנשים את המזוודות המבולגנות…
נשמע לכם הזוי? זוהי האנרגיה של מישור הקיום הששי.
בואו תראו אם גם לכם יש חלק בו.

הדהוד עם התדר של מישור הקיום הששי

מישור הקיום הששי הוא מישור החוקים והידע הנשגב. גיאומטריה קדושה, מתמטיקה, חוקי החשמל והמגנטיות, צבע וצליל, חוק המשיכה ועוד ועוד. כולם חיים ונושמים כאן, כולל הספריה האקשית ובה התיעוד של כל מה שהיה הווה ויהיה. במישור הקיום הששי, אומרת ויאנה, לא קיים "חוק האהבה" שכן אהבה איננה חוק. Love just Is. האהבה פשוט ישנה. החוק היחיד הקיים כאן שהתדר שלו יכול להידמות לאהבה הוא חוק החמלה, אולם התדר שלו שונה מזה של הרקיע השביעי.

למישור הקיום הששי יש תדר גבוה מאד והעבודה עימו קשה לגוף הפיזי. מי שקשור באופן אינטנסיבי למישור קיום זה בדרך כלל עוטה מן מבט האופייני בעינינו ל"גאונים משוגעים". אנשים אלו מסוגלים להחזיק תדר אינטלקטואלי חריף שקשה מאד לעקוב אחריו.

ויאנה נותנת מספר כלים לזהות אם מקור המידע שלנו הוא ממישור קיום זה. הבה נזכר בהם:

1. "אם משהו פגום יש לתקן אותו".
הגישה של המישור הששי היא: "אם משהו פגום יש לתקן אותו". מי שעובד עם מישור קיום זה נוטה להתבונן בעולם דרך פילטר המחפש את מה שאינו תקין על מנת לתקנו. להמחשה, אחת הטענות כלפי רופאים קונבנציונליים היא, שלרוב הם שואלים את המטופל רק אודות מחלתו, ולא מתעניינים באדם עצמו. במקום לראות בכך שרירות לב אטומה, ניתן לזהות כאן את החותמת של מישור הקיום הששי. הרופא והחולה רואים במחלה פגם שיש לתקנו.

טיפול במחלות באמצעות מישור הקיום הששי נועד לתקן ליקויים. הריפוי מוכתב על ידי חוקים המובילים לתהליך החלמה צפוי. תרופות כימיות שונות ניתנות במינון המבוסס כמעט רק על משקל האדם, והצפי הוא שהשפעתן תהיה דומה אצל כולם. "כולם שווים בפני החוק" כפי שאומרת הסמכות השלטונית. לעומת זאת, ברקיע השביעי, איננו מתעסקים בתיקון ליקויים וכל אדם (וגם החי, הצומח והדומם) הינם ייחודיים. הבורא יכול לברוא ברגע מציאות חלופית בה מחלה חדלה להתקיים, מבלי שהדבר יהיה תלוי בתהליך החלמה. הגורם המעכב לא פעם את ההחלמה הוא הצורך האנושי להבין קודם כל מה מוסרת לנו המחלה ורק אז אנו מוכנים לשחרר אותה במלואה.

2. הסגידה לידע.
אנשים העובדים עם מישור הקיום הששי סוגדים לידע ורואים בו את הפוסק העליון. מי שקשור למישור קיום זה איננו סובלני בדרך כלל כלפי חוסר ידע.

הרקיע השביעי שונה. אמנם תטא הילינג מציעה קורסים מתקדמים כמו קורס אנטומיה אינטואיטיבית או קורס מחלות והפרעות המלמדים מעט אנטומיה ופיזיולוגיה, אולם הדגש בקורסים איננו על צבירת ידע אלא על נושאים אחרים:
אנו לומדים אודות האמונות האופייניות למחלות שונות. הלימוד יוצר בתוכנו תבניות חשיבה אשר לתוכן הבורא יכול לצקת את המידע הרלוונטי לטיפול במחלה מסוימת, גם אם המטפל אינו זוכר את כל מה שלמד.
בתהליך הלימוד אנו מנקים מעצמנו חסמים רגשיים ואמונות הגורמות לנו לפחד מפני מחלות שונות ולפקפק ביכולת שלנו להיות עדים לריפוי מלא באמצעות הבורא.
במהלך הקורסים מתחדד הקשר הבלתי אמצעי עם הבורא המאפשר קבלת מידע גם עבור מחלות שלא למדנו עליהן.
בתטא הילינג גם בוגר קורס יסוד יכול לבקש ריפוי מלא עבור מחלה חשוכת מרפא ולהיות עד בעת שהבורא מרפא אותה מאחר והריפוי איננו תלוי בידע הרפואי או כל ידע אחר של המטפל. לבריאה אין צורך שנלמד קורסים מתקדמים כדי להפוך להילרים טובים יותר. הצורך הוא שלנו מאחר ואנו חוסמים את ריפוי הבורא באמצעות הפחדים, הספקות, חוסר האמון והנזקקות שלנו לידע של מישור הקיום הששי.

3. הצורך להסביר.
אלה העובדים עם מישור זה מוציאים פעמים רבות כמות אדירה של אנרגיה על הסברים ולא פעם הם חסרי סבלנות ובוטים כלפי אלו שאינם מבינים אותם. לאלו שעובדים עם הרקיע השביעי אין צורך להסביר או לשכנע באמת של הבורא או מניין מגיעים הידע והריפוי. הם מניחים לבורא לרפא גם מבלי שיבינו בדיוק כיצד התרחש התהליך.

4. Brain Candy.
זהו מונח שטוותה ויאנה כדי לתאר את הצורך של המוח לעסוק בפרטים מדוקדקים על מנת ליצור לעצמו עניין. מישור הקיום הששי הוא גן עדן עבור המוח הסקרן עד כדי כך שמרוב עיסוק בתיאוריה ובטיעונים בעד ונגד, האדם עלול להתרחק מעולם המעשה ולהמנע מלנקוט בפעולות. אני מתקשה מעט להגדיר לעומק מושג זה, אולי כי בעצמי מאד אוהבת לעסוק בפרטים ורואה בהם ברכה… והנה מספר דוגמאות:
יש אנשים שכל החיים לומדים, כביכול לצורך רכישת מקצוע, אולם הם לעולם אינם מיישמים את אשר למדו. אומרת ויאנה – הם נלכדים בפיתוי של מישור הקיום הששי לצבור ידע במקום לזכור שהידע נועד כדי שישתמשו בו.
מרבית החסמים שלנו הינם בלתי מודעים. כאשר מתגלה חסם כלשהו, הבורא יכול לשחררו ברגע. עם זאת, מרבית האנשים מבקשים לפני כן להבין לעומק את החסם שלהם ובטוחים שהבנת החסם הכרחית להחלמתם. אולם ישנן אוכלוסיות במקומות כמו מקסיקו בהם אנשים נרפאים בקלות ובמהירות, מבלי שחקרו את פרטי המקרה שלהם. החלמתם נובעת מאמונותם החזקה בניסים. זוהי הוכחה לכך שהמידע איננו נחוץ להחלמה ועל כן ויאנה מכנה אותו Brain Candy.
5. חובות קרמאטיים.
האספקט האחרון שבחרתי להעלות כאן מתייחס לחוק הסיבה והתוצאה. קארמה הינה מושג בסנסקריט המתייחס לסך מעשיו של האדם בחיים האלו ובחייו הקודמים. "חוב קרמאטי" מתייחס למצב בו אדם פגע במישהו ולכן עליו להיענש בפגיעה דומה. חובות קרמאטיים מתבססים על האמונה שאנו מסוגלים לקלקל ושיש לתקן זאת. הם מבוססים על אמונה בשכר ועונש, טוב ורע. לעתים אנשים נתקלים בקשיים שאין להם הסבר הגיוני מהחיים האלה, אך כאשר אנו בודקים את האמונות ההסטוריות/גנטיות שלהם אנו מגלים שהם מאמינים שיש להם חוב קרמאט אישי או משפחתי שאותו הם פודים כעת.

ברקיע השביעי אין חובות, אין זמנים, אפשר לפתור הכל ברגע. בלי סבל. באהבה. הבורא יכול להראות לנו איך לפתור סכסוכים עתיקי יומין ברגע וללמד אותנו כיצד לסלוח לעצמנו ולאחרים באופן עמוק ומלא. אין ברקיע השביעי שיפוט ואין בו שפטים. רק אהבה יש במישור השביעי.  אם יש לנו צורך ללמוד את השיעור בטרם נשחרר את החוב, זה רק מפני שאנו קשורים בעומק נשמתנו למישור הקיום הששי.
חוקי המישור הקיום הששי הם התשתית של העולם המוכר לנו ואנו מרגישים תלויים לחלוטין בחוקים אלו ומכאן הצורך שלנו בידע, בהבנה ובקשר הדוק עם מישור קיום זה. תטא הילינג מלמדת אותנו לנסוק אל מעבר לחוקים, אל הרקיע השביעי של הקיום.

אני תקווה ששורות אלו יעזרו לכם בחיפוש אחר האהבה הטהורה של הרקיע השביעי.
בהצלחה!

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר