נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

הילינג – מאיפה מגיעה אנרגיית הריפוי?

בטיפולי מגע אנו חשים אנרגיה המועברת אלינו באמצעות המטפל. בטיפולים אנרגטיים האנרגיה בלתי נראית לעין הרגילה. מאין מגיעה האנרגיה המרפאה של טיפולי הילינג?

הילינג, פיזיקה ואנרגיה

פיזיקה היא המדע המתעסק בשאלה מה היא אנרגיה. היא מחפשת דרכים להגדיר אנרגיה ולמדוד אותה.

אלברט איינשטיין, חתן פרס נובל לפיזיקה, מצא דרך למדוד את כמות האנרגיה: E=MC2.
האנרגיה (E) הקיימת בכל חלקיק חומר, שווה למשקל של אותו חלקיק (M) כפול מהירות האור (C) בריבוע (מהירות האור כפול עצמה).
מהירות האור היא 300,000 ק"מ לשניה, וכשמעלים אותה בריבוע מגיעים ל 9 ואחריו 10 אפסים. מכאן שבכל חלקיק קטן של חומר יש כמות אדירה של אנרגיה. זוהי האנרגיה האטומית שאנו מכירים.

קיימת כמות אדירה של אנרגיה ביקום, חלקה מרוסנת בתוך החומר, חלקה חופשית. בחיי היום יום אנחנו משתמשים רק בכמות מעטה מאד מתוך האנרגיה הזמינה. שיטות הילינג שונות מצאו דרכים להתחבר לאנרגיה הזו, כדי לחולל שינוי וריפוי.

תטא הילינג – איזו אנרגיה פועלת בטיפולי תטא הילינג?

באתר זה אני מתמחה בשיטת תטא הילינג, ומהות האנרגיה שמשתמשים בה בטיפולי תטא הילינג היא של אהבה ללא תנאי. אנרגיה נקיה מאד, חכמה מאד ובעלת יכולת יצירה ושינוי.

המושג "אהבה ללא תנאי" הוא מושג השמור בדרך כלל לאהבה שאנו מצפים שתהיה בין הורים לילדים או בין בני זוג. אלא שאהבה בין בני אדם אינה יכולה באמת להיות ללא תנאי. כבני אדם יש לנו צרכים – לאכול, לנוח, להתפרנס, להתרועע עם אנשים אחרים ועוד. לצפות מעצמי לאהוב מישהו ללא תנאי או שמישהו יאהב אותי ללא תנאי זו ציפיה שנדונה מראש לכשלון.

בתטא הילינג אנחנו לומדים לתקשר עם אנרגיה קוסמית שלה כן יש את היכולת לאהוב ללא תנאי. זאת מאחר ולאנרגיה אין צרכים. היא אינה תלויה בנו בשום אופן, היא נמצאת בכל מקום, כל הזמן, ולעולם אין לה צורך לנוח, לאכול או כל דבר אחר. היא אינסופית במהותה ועל כן אין חשש שתתכלה או תתעייף.

בעבודה הטיפולית שאנו עושים בתטא הילינג פעמים רבות יש צורך ללמד אנשים לזהות את האנרגיה של אהבה ללא תנאי, להסכים לקבל אותה בלי לפחד, לדעת שהם ראויים לקבל אותה. הלימוד נעשה באמצעות הכלים המיוחדים של תטא הילינג. לפעמים עצם ההכרה של אדם שקיימת אנרגיה כה מיטיבה בעולם, ממוססת תחושות של בדידות וחוסר תכלית קיומית המלוות רבים מאתנו בעולם המודרני.

תטא הילינג ואהבה

בעולם המודרני, במיוחד כשמקשיבים לחדשות, פעמים רבות נדמה שקיים מחסור של ממש באהבה. גם נסיון החיים האישי שלנו מוכיח לא פעם שאהבה היא רגש שאסור לסמוך עליו, שהיא רק מובילה לפגיעה, וכך בהדרגה אנחנו מנתקים את עצמנו מרגש האהבה הטבעי השוכן בתוכנו.

תטא הילינג עוזרת לנו להבין לעומק את אותם רגעים בהם כה נפגענו. לשחרר רגשות כמו אכזבה, כעס, צער ולהתחבר חזרה לאהבה הטבעית שלנו, הפעם ממקום מחוזק יותר, חכם יותר.

טיפול הוליסטי בעזרת הילינג מתרחש כאשר אנו מסכימים להיחשף שוב לאהבה הזו שלנו, לקבל אותה ולהסכים לחיות לאורה. בכל פעם שהאהבה הופכת נוכחת בחיים שלנו, קורה נס קטן בתודעה שלנו ובתודעה הקוסמית הרחבה יותר.

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר