נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

קורס אני והשותף.ה המשמעותי.ת שלי

מערכות יחסים 1: זוגיות

שלגיה, סינדרלה, ג'וליה רוברטס בסרט "אישה יפה" וכל החברות שלהן – כולן מצאו את הסולמייט שלהן וחיו איתו באושר ובעושר עד עצם היום הזה. אז איך זה שאני כל פעם מחדש מתעצבנת על בת הזוג שלי? מה יש בקשר הזה שאני מגיבה אליה בחריפות שאף אחד בעולם לא זוכה לה? מה יש בקשר הזה שמוציא ממני מפלצת שביום יום שוכבת כל כך בשקט עד שנדמה שהיא בכלל לא קיימת? שנים הסתובבתי עם השאלות האלה ולא מצאתי להן מענה. ובעיקר הרגשת תסכול ובושה על זה שאני לא מצליחה לשנות את עצמי.

אז הלכתי לקורס "אני והשותף.ה המשמעותי.ת שלי". אמרתי – אולי לויאנה יהיה משהו בעל ערך לחדש?

אז הנה טעימה מהדברים שהיא מעבירה בקורס (למדתי את הקורס אצל הילה הולנד שהיתה מקסימה, ולמרות זאת אני מייחסת את הדברים לויאנה שחיברה אותם כי אחר כך שמעתי אותה מדברת עליהם בקורס מורים).

מערכות יחסים זוגיות לא דומות לאף מערכת יחסים אחרת. רמת הציפיות שלנו ממנה וסוג הריפוי שאנחנו מבקשים לעצמנו בתוכה אינם דומים לאף קשר אחר. כדי שיתרחש הריפוי המיוחל לא פעם יוצאת מאתנו התנהגות מעט ילדית או אפילו ילדותית שמתאימה לגיל שבו נוצרו הכאבים שמבקשים ריפוי ואנחנו מרגישים חשופים ופגיעים כאילו היינו ילדים חסרי אונים. לכן הקשר הזוגי לובש אופי אחר לגמרי מאשר חברויות או קשרים עסקיים ואחרים שבהם אנחנו בעלי כושר הקשבה ונדיבות, ואסופים רגשית ובעלי חוש הומור וכריזמה… ולכן, אמרה ויאנה, הקדשתי למערכת היחסים הזאת קורס שלם משלה. 

היבט חשוב שכדאי לזכור לגבי זוגיות, אמרה ויאנה, הוא שלא חשוב כמה התפיסות המודעות שלנו התפתחו ונעשו ליברליות, הדפוסים הזוגיים שלנו מעוגנים ברובד הגנטי וההיסטורי שלנו, ושם כבר יש הרבה פחות ליברליות. חלוקת התפקידים בבית, מידת העצמאות שאנחנו מרשות ומרשים לעצמנו ולבני הזוג שלנו בתוך הקשר, ההתייחסות לכסף ולרכוש, למין וגם לילדים משותפים וילדים ממערכות יחסים קודמות… עד שלא נזהה את האמונות הגנטיות-היסטוריות האלה ונעשה להן עדכון גרסה, הן ימשיכו לנהל אותנו למגינת לבנו.

ביום השני ויאנה שרטטה מעין מתכון לזוגיות טובה. 9 רכיבים שאם הם ישנם – יש לכם קשר מצוין. ככל שחסרים יותר מהם – הקשר מאתגר יותר. כשהסתכלתי על הקשר הזוגי שלי ראיתי שמבין התשעה – הקשר שלי, שלנו, מבוסס כולו על סעיף אחד בלבד – אהבה. וכל השאר לוקה בחסר. היה לי אאוצ' רציני לראות את זה. אבל בואו נגיד שזה עזר לי לעשות סדר בראש. אני חושבת שזה היה אולי התרגיל הכי משמעותי עבורי בקורס כולו.

אציין רק שיש בקורס 27 סעיפים שונים שכוללים תרגילים, דיונים ועבודת אמונות מכוונת היטב. בעיניי הוא מאד מתאים למי שכבר נמצא.ת בזוגיות ורוצה למקסם אותה, או לאנשים שכבר חוו זוגיות ורוצים ליצור תשתית מיטבית לזוגיות חדשה. והוא גם מתאים למי שנמצאים בפרשת דרכים בקשר הזוגי ומבקשים לעצור לרגע ולבחון את הדברים בתוכם מנקודת מבט קצת אחרת.

איפה ומתי?

בקיבוץ יפעת. לגבי התאריך – בדקו את לוח הפעילויות שלנו.

יום שישי – 9-17
שבת: 9:00-17:30

מחיר

עלות הקורס – 1600 ₪.

עלות השתתפות חוזרת: 500 ₪.
למי שלמדו את הקורס איתי – 250 ₪ בלבד.

הקורס משתתף בחבילת הקורסים לבוגרי קורס דיג דיפר.

לפרטים והרשמה שלחו הודעת וואטסאפ לטלפון 052-3228856.
אם כבר למדת את דיג דיפר, ניתן להירשם כאן
 
להתראות בקרוב,
נגה

לוח ארועים

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר