נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

קורס אני והמעגל הפנימי שלי

קורס אני והמעגל הפנימי שלי

"אני והמעגל הפנימי שלי" הוא הקורס השלישי בסדרת האיכות Growing Your Relationships. זה קורס שהצליח ממש להפתיע אותי בחדשנות שלו ובהשפעה שלו על החיים שלי. תקראו ותבינו על מה אני מדברת.

מהו המעגל הפנימי שלנו?

אנחנו כל הזמן גדלים ומתפתחים, אומרת ויאנה, ובתהליך ההתפתחות שלנו חשוב מאד שתהיה לנו מערכת תמיכה בריאה. הרכיב הכי משמעותי במערך התמיכה שלנו אלו מערכות היחסים עם הסובבים אותנו ובמיוחד עם המעגל הפנימי שלנו שכולל את האנשים הקרובים אלינו ביותר. המעגל הפנימי כל כך חשוב, מוסיפה ויאנה, עד שרק כשניצור לעצמנו מעגל פנימי מזין ותומך נוכל להתקדם בחיים בביטחון.

הקשבתי למשפטים האלה והמחשבות שלי מיד נדדו אל המעגל הפנימי שלי. מי נמצא בו? שאלתי עצמי. אחותי שגרה בחו"ל? אמא שלי שכבר הפסיקה לדבר ולא תמיד אני בטוחה שהיא מרגישה שאני לידה? בת הזוג שלי שהאהבה בינינו סובלת מכל כך הרבה אי-הבנות ופגיעוּת? 

התיאור של ויאנה נשמע היה כל כך רחוק ממה שהרגשתי שיש לי בחיים באותה נקודה בזמן. אחרי רגע של שוק הזדקפתי בכיסא והחלטתי – "אני הולכת לצאת מהקורס עם המעגל הפנימי שאני מייחלת לו, גם אם כרגע אין לי שמץ מושג איך זה עומד לקרות." 

ההחלטה הזאת היא אחת ההחלטות הכי טובות וחשובות שקיבלתי בחיים! 

שלבי ההתפתחות הרוחנית

נקודת מפתח בבניית מעגל פנימי איתן ותומך קשורה לשלב ההתפתחות הרוחנית שאנחנו נמצאים בו:

  • הילדי
  • הבוגר
  • הנבון.

מטפלים ומורים רבים בתחום הרוח, אמרה ויאנה, נמצאים בשלב הבוגר שמאופיין בין השאר בצורך לגדל "ילדים". כתוצאה מכך מערכות היחסים של הבוגרים סובלות לא פעם מנתינה חד-צדדית מתסכלת, ואכזבות שנובעות מחוסר נאמנות של ה"ילדים" שטפחו. 

הופתעתי לשמוע את הדברים האלה של ויאנה. הרגשתי שהיא מדברת עלי. לא על מי שאני היום, אלא על מי שהייתי. וואו כמה סדר זה עשה לי!

כשלמדנו על שלב הנבון, מיד זיהיתי שזה מי שאני רוצה להיות. גם יכולתי לראות שבהיבטים רבים של חיים אני כבר שם. עבודת האמונות שעשינו בקורס עזרה לי להתקדם עוד צעד משמעותי כדי להיות כולי שם. 

השינויים שחלו בעקבות זה היו מהירים ומרחיקי לכת. נדבר על זה לעומק בקורס עצמו, אבל כאן אני רוצה רק לציין שגיליתי שהפכתי להיות מישהי שדברים פשוט קורים לה. למשל, קורס תודעת עושר שהתקיים פחות מחודשיים אחרי "אני והמעגל הפנימי" נוצר בכזאת קלות. התארחנו בקיבוץ שריד השכן ונותנות השירות נתנו לנו את התמיכה הכי מרגשת שאי-פעם קיבלתי מבעלות מקצוע. נתינה מכל הלב, מתוך תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר כמו האסתטיקה של המקום, רוחב הלב באוכל שקיבלנו, מיחם המים שכל הזמן התמלא "מעצמו" ועוד ועוד. וכמובן, 60 האנשים הסופר איכותיים שבאו ללמוד את הקורס בעקבות מספר פוסטים שהעליתי בפייסבוק. לא היה לזה אח ורע אצלי לפני הקורס.

כל כך נדלקתי על קורס אני והמעגל הפנימי שהחלטתי לפתוח איתו את שנת 2020 ולהביא לקהילה שלנו את הידע יקר הערך הזה. אני מאמינה שהוא יעזור גם לכם ליצור בהירות וסדר חדש בחיים שלכם שיהפכו את החיים לפשוטים יותר ומסונכרנים הרבה יותר.

המועד הקרוב

התאריך העדכני נמצא כאן

שעות הקורס: 

  • שישי – 9-17,
  • שבת 9-17:30.

לפרטים והרשמה שלחו הודעת וואטס אפ לטלפון 052-3228856
לחלופין כאן ניתן להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם

מחיר

עלות הקורס 1600 ₪. 

הקורס משתתף בחבילת הקורסים לבוגרי קורס דיג דיפר וגם בחבילת הקורסים לבוגרי קורס אנטומיה אינטואיטיבית.

מספר המקומות מוגבל ל-30. כדי להבטיח את מקומכם, הירשמו עוד היום דרך הקישור המאובטח.

לוח ארועים

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר