נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

מסלול לימודי תטא הילינג

מסלול הלימודים של תטא הילינג

מה האופציות?

תטא הילינג מציעה עשרות קורסים מאת ויאנה סטייבל, יוצרת השיטה, חציים קורסי מטפלים שמלמדים מורים שהוסמכו מטעמה וחציים קורסי מורים שרק היא או בני משפחתה מלמדים. בנוסף יש קורסים שפיתחו מורים לתטא הילינג וזכו לברכתם ואישורם של מועצת המנהלים של THInK – המכון לידע של תטא הילינג שיושב במונטנה בארה"ב. אין צורך ללמוד את כל הקורסים כדי להתחיל ליישם את השיטה וליהנות ממנה. עם זאת יש לתטא הילינג תהליך הכשרה מובנה ואופק רחב להתפתחות אישית ומקצועית. בואו נבין איך זה עובד. נתחיל בסדרת הקורסים הראשונה.

(בתרשים הקורסים הירוקים הם קורסים מבית היוצר של ויאנה. הקורסים שצורתם אליפטית הם קורסי חובה בדרך לקורסי ההמשך. המשבצות הכחולות הן של קורסים וסדנאות מבית היוצר שלנו)

הכול מתחיל בקורס תטא הילינג יסוד 

קורס תטא הילינג יסוד אורך 3 ימים. הוא מניח את הבסיס להבנת תטא הילינג: לומדים בו איך להתחבר למה שאנחנו מכנים "אנרגיית הבריאה" או "בורא כל שישנו" – האנרגיה שבאמצעותה נפתחות היכולות האינטואיטיביות ליצור ריפוי, לעשות הגשמות, לערוך סריקה גופנית ולקבל מידע לגבי אמונות לא מודעות שגורמות למצבים לא רצויים כמו מחלות או רגשות מכאיבים. בוגרי קורס היסוד לרוב נהנים לתרגל הגשמות (לזמן דברים) ולבקש ריפוי. רובם המכריע לא מרגיש מספיק בנוח לערוך סריקות גופניות או לערוך חקירה לעומק אמונות לא מודעות שמגבילות וחוסמות אנשים. 

אחרי קורס היסוד של תטא הילינג נפתחות מספר אפשרויות:

  1. מי שם?: סדנה של ארבע וחצי שעות שמחדדת את החיבור לאנרגיית הבריאה ואת היכולת לקבל מידע על-חושי. 
  2.  פענוח הקודים של הבורא: סדנה של ארבע וחצי שעות שכשמה כן היא – עוזרת להבין את המידע העל-חושי שהתקבל באופן שיוכל לתרום לריפוי.
  3. קורס תטא הילינג מתקדםמשלים את הבסיס שהונח בקורס היסוד. מומלץ ללמוד אותו זמן קצר אחרי קורס היסוד. גם הוא אורך 3 ימים רצופים.
  4. קורס יסוד חוזר: ניתן לחזור על קורס היסוד כמה פעמים שרוצים. תלמידים שחזרו על הקורסים מספרים שבכל פעם הם קולטים היבטים אחרים ומפנימים אותם טוב יותר. ההשתתפות החוזרת היא במחיר מוזל.
  5. קייטנת ריינבו: לגעת בדברים מהותיים דרך משחקים שמרחיבים את היכולות האינטואיטיביות – קריאת מחשבות, שיחות עם בעלי חיים ועוד. אצלנו הקייטנה משותפת להורים ולילדים. חוויה. 

הקורס המתקדם – השער לשלב הבא

הקורס המתקדם משלים את הבסיס של תטא הילינג.

אחריו אפשר להתקדם לקורס דיג דיפר שיצרה ויאנה, ואני גם מאד ממליצה על הקורס שלנו – התמקצעות בחקירה לעומק. ההתמקצעות בחקירה לעומק מלמדת את האומנות של תטא הילינג – הקשבה נוכחת, להיות בתשומת לב לצרכים שמנהלים אותנו ברמה לא מודעת במהלך סשן, לזהות מתי מטופל עדיין מעבד ומעכל דברים ומתי הגענו לשורש וניתן לסיים את הפגישה. ההתמקצעות בחקירה לעומק מתפרסת על פני 6 שבועות וכוללת תרגול בבית בזוגות על פי חוברת הקורס וכן וובינר שבועי. קורס דיג דיפר מלמד טכניקות מדליקות של החקירה לעומק. הוא אורך יומיים ויש בו מספר הדגמות טיפולים ותרגול בזוגות. הקורסים משלימים זה את זה.

כל הקורסים שהזכרתי עד כה חוץ מקייטנת הריינבו כלולים בתכנית הדגל שלנו – כלי לחיים. מומלץ לקרוא עליה.

קורסים לבוגרי דיג דיפר

שלל הקורסים שנפתחים לבוגרי קורס דיג דיפר:

  1. קורס הבורא ואני – יומיים של התמקדות בחיבור לבריאה. הכרות מרגשת עם העצמי ההישרדותי שלנו, העצמי הסמוי, האגו והעצמי הגבוה. כאן נלמד להבחין איזה חלק מאתנו מדבר כעת ואיך להיות כמה שיותר במרחב של העצמי הגבוה כדי להתחבר בקלות לבורא כל שישנו. כלומר, החיבור לבריאה מתחיל בהבנת החיבור לעצמנו.
  2. קורס משחק החיים – אם יש לכם יעד שחשוב לכם להשיג ואתם מתקשים להגיע אליו, קורס משחק החיים הוא המקום לגלות מה עוצר אתכם ולנקות אותו. 3 ימים, 6 טיפולים ועוד 3 תרגילים שמצליחים להשיג מיקוד יוצא דופן!
  3. טיפול בילדים – קורס מבית היוצר שלנו. מלמד איך לעבוד עם ילדים בגילים שונים ולהשיג תוצאות.
  4. קורס אני והמעגל הפנימי – יומיים מפתיעים ששופכים אור על שלושת דרגות ההתפתחות הרגשית העיקריות שלנו: הילדית, הבוגרת והנבונה.
    כל שלב מאופיין בטיב מסוים של קשרים ומערכות יחסים, ביכולת התמודדות וקבלת החלטות, בדברים שמעסיקים ומעניינים אותנו, וברמת האמון שניתן לתת באנשים. קורס שמחזיק את המפתח להרבה מהדברים המתסכלים בחיי היומיום. 
  5. קורס סולמייטיומיים של התמקדות בזוגיות. עבודת האמונות מתמקדת סביב רשימה של 100 אמונות שעלולות למנוע מאתנו להיות בזוגיות שאנחנו רוצים. כך נפתחת הדלת לשיפור זוגיות קיימת או ליצירת זוגיות חדשה ממקום שלם, בריא.
  6.  קורס אני והשותף~ה המשמעותי~ת שלי – יומיים של התמקדות בקשרים זוגיים קיימים. מה מונע מהאהבה לפרוח בהם? מה גורם להתחשבנויות ולכעסים? מפגש עדין עם מערכת היחסים אולי הכי משמעותית בחיים הבוגרים שלנו (חוץ מאשר עם עצמנו)
  7. קורס יחסי עולם – 5 ימים של התבוננות חומלת בטינות, שנאות, פחדים והתחשבנויות שאנחנו נושאים במודע או שלא במודע, שגורמים למחיצה בלתי נראית של כאב בינינו לבין אחרים. מומלץ קודם ללמוד גם את ההתמקצעות שלנו בחקירה לעומק כדי שהטיפולים יהיו עמוקים ונוגעים.
  8. קורס הגשמה ושפע – יומיים של ניקוי אמונות וקבלת טיפים שקשורים לתודעת שפע. קורס חמוד וקליל.
  9. קורס אני וכדור הארץ – קורס חדש אצלנו. 
יש עוד קורסים רבים, כולל ריתמוס שעוסק בנושאי משקל, "הגוף שר" לשחרור רגשות מכבידים באמצעות הקול. זה קורס שיצרו שני מורים ישראלים לתטא הילינג, תודעת עושר – קורס שיצר מארק אנתוני האוסטרלי. השם אומר הכל. קורס אני וכדור הארץ ועוד. ניתן להתעדכן בקורסים וברשימת דרישות הסף שלהם שמתעדכנת מפעם לפעם באתר של תטא הילינג העולמי – Thetahealing.com

קורס אנטומיה אינטואיטיבית – המדרגה הבאה

רוב ההכשרות בתטא הילינג אורכות 2-3 ימים, מקסימום 5 ימים. יוצא הדופן הוא קורס אנטומיה אינטואיטיבית שאורך 3 שבועות – 5 ימים בשבוע, 8 שעות לימוד ביום. כל יום לומדים על מערכת אחרת בגוף, סורקים אותה באופן על-חושי, לומדים איזה אמונות מגבילות יכולות להתבטא דרכה, ואז יושבים בזוגות כדי לנקות אותן. זוהי רפואה מונעת במיטבה, תהליך מרתק ומאד משמעותי של התפתחות אישית וכמובן – אבן דרך משמעותית בהפיכת תטא הילינג לכלי מקצועי לטיפול. 

כדי להשתתף בקורס אנטומיה אינטואיטיבית נדרש קודם ללמוד את קורס הבורא ואני. קורס הבורא ואני חיוני גם כדי לעבור הכשרת מורים לתטא הילינג וללמוד קורסי המשך מאד מתקדמים כמו קורס מחלות והפרעות, קורס דנ"א 3 וקורס מישורי הקיום. 

הקורסים הכי מתקדמים בתטא הילינג

  1. קורס מחלות והפרעות – 10 ימים של לימוד על האמונות שמאפיינות מחלות שונות, ובעיקר עבודה אמיצה על הפחדים שלנו מפניהן – הפחד "לחטוף" אותן, הפחד לרפא אותן, כן, גם זה קיים, הפחד להיות מובסים על ידן ועוד. בעיניי – חובה למי שרוצה לטפל באופן מקצועי. דרישת הסף – קורס אנטומיה אינטואיטיבית.
  2. קורס מישורי הקיום – 5 ימי חגיגה של התעמקות בפילוסופיה שמאחורי תטא הילינג – הבנה של האיכויות הדרושות כדי לחולל ניסים, הבנת המסע הנשמתי שלנו ועוד. דרישות הסף – הבורא ואני וגם קורס אנטומיה אינטואיטיבית או קורס אני והמעגל הפנימי וקורס יחסי עולם. 
  3. קורס דנ"א 3 – עולה ליגה מהריפוי האישי לריפוי הפלנטה. איך לשנות מים, איך לעבוד עם חוקי היקום, עם מזג האוויר ועוד. מומלץ מאד ללמוד קודם גם את קורס יחסי עולם, קורס מחלות והפרעות, קורס מישורי הקיום ואת קייטנת הריינבו. בקיצור, זה קורס ששווה לשמור לסוף. דרישות הסף זהות לאלו של קורס מישורי הקיום.
  4. קורס מישורי הקיום 2 – קורס חדש מבית היוצר של ויאנה. עדיין לא למדתי אותו. דרישות הסף שלו רבות מאד, כולל קורסי מורים רבים.
  5. קורס דנ"א 4 – קורס עוד יותר חדש שטרם למדתי. בין דרישות הסף שלו נמצא קורס מישורי הקיום 2.

לוח ארועים

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר