נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

סדנת הכרות עם תטא הילינג

זמן להכרות

פגשתי את תטא הילינג בלב המדבר. הבחור שסיפר לי עליה לא אמר דבר על השיטה עצמה, אלא סיפר רק על השינויים שקרו בחיים שלו בעקבות הטיפולים שעבר. משהו בדברים שאמר ובדרך שבה הציג אותם מאד נגע בי והשאיר טעם של עוד. לא שהבנתי ממנו מה זאת תטא הילינג, אבל הרגשתי שזה משהו שאני רוצה לפגוש הרבה יותר מקרוב.

המפגש הזה התרחש בשנת 2009. מאז למדתי את השיטה, ולימדתי מאות קורסים וסדנאות, ותרגמתי הרבה ספרי תטא הילינג וחוברות לעברית ואני עדיין לא בטוחה מה זאת תטא הילינג. אני רק יודעת שהדבר הזה שקורה בקורסים ובמפגשים האישיים כמעט תמיד פותח לאנשים אפשרות להרגיש אחרת כלפי עצמם, כלפי החיים, כלפי האנשים בחיים שלהם. ואני מבינה שזה קורה בזכות המפגש. בזכות משהו חי שקורה באינטראקציה בינינו שתטא הילינג היא המעטפת שלו.

סדנאות ההכרות הן לא נטו סדנאות הכרות אלא הן משולבות בסדנאות ההמשך לבוגרי הקורסים שלנו (הסדנאות מכונות "מועדון החיים הטובים"). לכל סדנה יש נושא ייחודי וחד-פעמי ומי שמגיע להכרות נהנה מהתוכן החדש הזה.

מתי?

סדנאות ההכרות מתקיימות בימי שישי בשעות 9:30-13.
הסדנה נפתחת בהסבר קצר על מונחי היסוד של תטא הילינג שיאפשרו לכם להשתלב בשיעור עצמו. 

בשעה 10 יצטרפו אנשים שכבר למדו תטא הילינג. נלמד יחד במשך כשעה ונצא להפסקה (שכוללת כיבוד טבעוני).

כשנחזור אדגים טיפול על אחד או אחת מהמשתתפות ולאחר מכן אציג למי שרוצה את תכנית הלימודים שלנו שנקראת "כלי לחיים". אשמח לענות על שאלות שהתעוררו ולעזור לכם לראות אם מתאים שתטא הילינג תיכנס לחיים שלכם.

איפה?

סדנאות שלנו מתקיימות בקיבוץ יפעת (באמצע הדרך בין טבעון לעפולה).

כמה?

כרטיס עולה 100 ₪, כרטיס לשניים (או כרטיס זוגי) עולה 150 ₪. 

מתי?

אם מעניין אתכם להגיע, שלחו הודעת וואטסאפ לטלפון 052-3228856. אשמח לעדכן אתכם בתאריך של הסדנה הקרובה וגם קצת לשוחח ולהכיר. ואם יותר נוח לך, אפשר למלא את הפרטים כאן. לרוב אני מצליחה לחזור לאנשים עוד באותו יום.

להתראות,

נגה

לוח ארועים

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר